loading...

مدیر کسب و کار الکترونیکی اینترنتی

مدیر کسب و کار الکترونیکی - اینترنتی- آموزش بازاریابی- دیجیتال مارکتینگ و سئو

بازدید : 316
سه شنبه 28 مهر 1399 زمان : 12:37

از لینکدین برای روز‌های سخت استفاده کنید

۶ دلیل برای این که همین حالا از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده کنید

توجه داشته باشید که به محض دستیابی به شغل موردنظرتان، ارتباط شما با linkedin نباید از بین برود. داشتن ارتباط و فعال بودن در لینکدین می‌تواند برای روز‌های سخت مناسب باشد، زیرا ورود به هر کاری می‌تواند امکان اخراج را هم به دنبال داشته باشد و بدین ترتیب، می‌توانید شغل جدید و مناسب خود را پیدا کنید.

می‌توان بهترین اقدام در چنین موقعیت‌هایی را داشتن ارتباط با افراد مشهور و استفاده از اعتباری که در لینکدین ایجاد کرده‌اید، دانست. لینکدین می‌تواند بستر مناسبی را برای این کار فراهم کند؛ در این شبکه اجتماعی، کارفرما می‌تواند توانمندی‌های شما را به صورت آنلاین بررسی کند و تصمیم نهایی مبنی بر استخدام شما اتخاذ شود.


از لینکدین برای پیگیری ترند‌های جدید صنعت استفاده کنید

۶ دلیل برای این که همین حالا از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده کنید

شبکه اجتماعی لینکدین را می‌توان به عنوان یک روش عالی مبنی بر پیگیری ترند‌های خاص در صنعت دانست؛ این کار را نمی‌توان شبیه مهارت‌های تحقیق و جستجو در بازار معرفی کرد، اما شما می‌توانید وضعیت کلی تقاضا در بازار را مورد بررسی قرار دهید. شما می‌توانید کار بررسی ترند‌ها را با دنبال کردن شرکت‌ها و متخصصان در صنعت انجام دهید که پست‌های تجاری منتشر می‌کنند و باعث افزایش بینش کاربران خواهند شد.

در صورتی که شرکت‌های تاثیرگذار در صنعت را در لینکدین دنبال می‌کنید، می‌توانید یک خبرخوان را فعال کرده تا بتوانید تمام اخبار خاص را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه دریافت کنید. در حقیقت شما همان اقداماتی را انجام خواهید داد که برای فیسبوک یا توییتر انجام داده‌اید، اما به دلیل قابلیت لینکدین در دنبال کردن صنایع و افراد خاص، پیام‌های موردنظرتان را به جای دریافت پیام‌هایی در زمینه‌های گوناگون، دریافت خواهید کرد.


یک بلاگ در لینکدین ایجاد کنید

۶ دلیل برای این که همین حالا از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده کنید

شما می‌توانید با راه‌اندازی یک بلاگ در لینکدین، این شبکه اجتماعی را به عنوان منبعی عالی در زمینه‌های مختلف، تبدیل کنید. امکان انتشار پست‌های مختلف مربوط به شغل، افکار یا حتی مشاوره‌های عمومی‌خود را در قالب متخصص منتشر کنید.

لینکدین را می‌توان یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی دانست که باعث دیده شدن شما خواهد شد. اگر حرفه شما چیزی‌ست که از آن لذت می‌برید و می‌خواهید باعث توسعه کارتان شوید، لینکدین می‌تواند ابزاری عالی برای موفقیت شما باشد.

ارتباط مجدد با دوستان قدیمی

امروزه دیگر هر کسی که برای خود صاحب کسب وکاری است، یک اکانت دراین شبکه اجتماعی دارد. حتما هم دوستان قدیمی‌در مدرسه یا دانشگاه شما نیز در این شبکه برای خود دارای اکانت هستند. شما می‌توانید با جستجوی حرفه‌‌‌ای که در آن صفحه قرار داده شده است و فقط با ورود نام، آن‌ها را پیدا کنید و با یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

شما را پیدا کنند

با توجه به فعالیت و رزومه‌هایی که قرار داده اید، دیگر شرکت‌ها یا افرادی که به دنبال تخصص شبیه شما هستند، شما را نیز پیدا کنند و از این رو بتوانید با آن‌ها همکاری نمایید.

با متخصصین در ارتباط باشید

در لینکدین گروه‌های زیادی وجود دارد که هر کدام هدف مخصوص به خود را دارند. شما می‌توانید با پیدا کردن این گروه‌ها و فعالیت در آنها با متخصصین حوزه کاری خود آشنا شوید و با آنها در ارتباط باشید.

پیدا کردن شغل

بهترین مکان برای پیدا کردن شغل است. البته برای اینکه بتوانید شغل خود را سریعتر پیدا کنید، باید پروفایل خود را حرفه‌‌‌ای نمایید. بعضی از شرکت‌ها در پست‌های خود آگهی استخدام قرار می‌دهند و می‌توانید برای آن‌ها رزومه خود را ارسال نمایید.

توسعه شغل و بازاریابی

لینکدین همانطور که بیان شد، بهترین مکان در برای بهینه سازی سایت می‌باشد. شما در آنجا می‌توانید پست‌های سایت خود را به اشتراک بگذارید که از این رو به برندسازی سایت شما کمک می‌کند.

کمک کردن از دیگران

اگر شما در زمینه تخصص خود به مشکلاتی بر بخورید، لینکدین بهترین شبکه است که می‌توانید در آن اشکالات خود را در یک پست یا به صورت پیام خصوصی از افراد بپرسید.

ارتباط با شرکت‌های دیگر

تمامی‌شرکت‌ها دارای صفحه یا پروفایل خصوصی برای خود هستند. شما می‌توانید با عضویت در صفحه آن‌ها یا اضافه کردن اکانت آن‌ها به دوستان خود، با آن‌ها در ارتباط باشید و از نحوه فعالیت آن‌ها در لینکدین آگاه شوید.

منابع: mag.20script. و سئوکار

نکات مهم و کلیدی در لینکدین
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی