loading...

مدیر کسب و کار الکترونیکی اینترنتی

مدیر کسب و کار الکترونیکی - اینترنتی- آموزش بازاریابی- دیجیتال مارکتینگ و سئو

بازدید : 384
سه شنبه 28 مهر 1399 زمان : 1:38

8) لیست کانتکت خود را برای افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید، باز بگذارید

باز گذاشتن لیست کانتکت شما برای افرادی که به تازگی با آنها ارتباطات برقرار کرده اید، مهم است. به عبارت دیگر، بستن آن‌ها بدین معنا است که شما برای خودتان کار می‌کنید. زمانی که شما با فرد جدیدی ارتباط برقرار می‌کنید، و می‌توانید تمامی‌کانتکت‌های او را ببینید، فکر می‌کنید آنها چه احساسی در مورد شما خواهند داشت اگر نتوانند کانتکت‌های شما را ببینند؟

۹ ) دوستان خود را به یکدیگر معرفی کنید

بهترین راه برای ایجاد ارتباطات بیشتر معرفی کانتکت‌هایتان به یکدیگر است. برای معرفی افراد به یکدیگر در کسب و کار خود فعال باشید، و اگر احساس می‌کنید که اینکار باعث هم افزایی خواهد شد، بهترین تلاش خود را برای این همکاری انجام دهید.

۱۰ ) به پیام‌های خود بی درنگ پاسخ دهید

برای پاسخ دادن به پیام‌ها بازه‌ی زمانی ۱ تا ۲ روز مناسب است، اما زمان طولانی تر از آن به هیچ وجه قابل قبول نیست.

۱۰ قاعده در لینکدین که هرگز نباید آنها را انجام دهید

۱ ) برای مخاطبان خود پیام‌های غیر مربوط (Spammy) ارسال نکنید

همه چیز باید همیشه در جهت منفعت دیگران باشد ، نه شما

۲ ) پست بیش از حد و در تعداد بالا به اشتراک نگذارید.

در لینکدین از به روز رسانی پست‌ها، بیش از یک (و نهایتا دو) بار در طول روز اجتناب کنید.

۳ ) برای توصیه کردن (Recommendation) در لینکدین از افرادی که آن‌ها را نمی‌شناسید، درخواست نکنید

شما هرگز نباید درخواست یک پیشنهاد (و یا فرستادن آن) برای فردی که نمی‌توانید شخصا در موردش تضمین بدهید و آن را نمی‌شناسید را داشته باشید.

۴ ) در گروه‌ها کامنت منفی و یا انتقادی نگذارید

گروه‌های لینکدین یک محل عالی برای ایجاد ارتباطات جدید است به این شرط که آنها را با گذاشتن کامنت‌های منفی از دست ندهید.

۵ ) پیام‌هایی با مضمون تعریف از خود (خود خدمتی) در گروه‌ها به اشتراک نگذارید.

گروه‌های لینکدین برای اسپم محتوای شما نیست. اگر می‌خواهید محتوای خود را به اشتراک بگذارید، نیاز دارید آن محتوا را با گروهی که می‌خواهید در آن فعالیت کنید مرتبط سازید و نیز حصول اطمینان حاصل کنید که هدف اولیه از انتشار محتوا ایجاد ارزش است.

نکته: شبکه‌های اجتماعی در مورد شما نیست، بلکه در مورد آنها (مشتریان) است.
بزرگترین اشتباهات در رسانه‌های اجتماعی از این تصور غلط است که افراد به آنچه که شما می‌گویید اهمیت می‌دهند! اما این چیزی نیست که افراد به آن توجه کنند. آنها تنها به دنبای یافتن راه حل‌هایی برای مشکلات خود هستند. این تمام ماجرا است.

۶ ) پیام‌ها را به افراد مختلف بدون غیر فعال کردن گزینه ” دریافت کنندگان اجازه دیدن اسم و آدرس ایمیل‌های یکدیگر را دارند ” ارسال نکنید

اگر شما قصد ارسال یک پیام یکسان، به چند نفر را دارید، نیاز به غیر فعال کردن گزینه ” دریافت کنندگان اجازه دیدن اسم و آدرس ایمیل‌های یکدیگر را دارند ” دارید. به خاطر داشته باشید که هیچ کس از دریافت پیامی‌که با بی دقتی به یک دسته از افراد دیگر نیز ارسال شده است احساس خاص بودن نمی‌کند.

۷ ) از افراد برای لایک کردن صفحه فیس بوک خود درخواست نکنید

یکی از بزرگترین و رایج ترین اشتباهات در لینکدین درخواست لایک کردن صفحه فیس بوک خود از ارتباطات و دوستی‌های جدید است.توجه کنید که این کار با این موضوع که شما بعد از ایجاد روابط دوستانه با فردی، درخواست ارتباط به طور شخصا در فیس بوک را داشته باشید کاملا متفاوت است.

۸ ) از افراد و ارتباطات جدیدی که آن‌ها را نمی‌شناسید درخواست تایید و سفارش (Endorse) برای خود نکنید

صرف اینکه همیشه برخی افراد به صورت تصادفی شما را تایید و سفارش می‌کنند، نباید شما هم از آن‌ها، بدون اینکه آن‌ها را بشناسید همین درخواست را داشته باشید.

۹ ) پیام خود را با عبارت “مشاهده کردم که از پروفایل من بازدید کردید…” ارسال نکنید

در یک کلام : این کار وحشتناک است. اگر فردی که از پروفایل شما بازدید کرده، کسی است که می‌خواهید با آن ارتباط برقرار کنید یک درخواست ارتباط شخصی که این جمله را شامل نشود برای او بفرستید.

۱۰ ) در لینکدین مانند فیس بوک و توییتر رفتار نکنید

قواعد لینکدین بسیار متفاوت از فیس بوک و توییتر است. از آنجایی که هریک از شبکه‌ها قواعد خاصی دارند، شناخت قواعد مناسب هریک بسیار مهم است. به عنوان مثال در لینکدین هیچ کس علاقه ندارد که بداند شما برای ناهار امروزتان چه چیزی خوردید!

منبع:لاین استور

کسب درامد در لینکدین
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی